Küçükbakkalköy Mahallesi Işıklar sokak No:37 K:2 Ataşehir istanbul

Sıkça Sorulan Sorular

Dış gebelik yüz hamilelikten birkaçında görülebilir. Tüplerde yaşanan bölgesel tıkanıklık, enfeksiyonlar, tüplerin işlevselliğinde bozulmalar başta olmak üzere çeşitli nedenlerle dış gebelik oluşabilir. Bazen doğumsal şekil bozuklukları ya da geçirilmiş operasyonlar da sebep olabilmektedir.

Evet. Yapılan araştırmalar, iş yerinde yaşanan sorunların ya da aile içindeki çatışmaların düşüğe neden olabildiğini ortaya koymaktadır.

Bu sorunun cevabı kişilere göre değişmekle birlikte; bir kadına ‘menopoz’ tanısını koyabilmemiz için son adetin üzerinden 1 senenin geçmiş olması gerekmektedir. Bu sürede hiç adet olmaması, menopoz tanısını düşünmek için bir sebep olabilir.

Suda doğum yapma yöntemi, profesyonel bir ekip ve donanımlı sağlık görevlileriyle yapıldığında elbette güvenlidir.

İleri yaş gebeliklerinde en fazla endişelendiren komplikasyonların başında kromozom anomalili bebekler dünyaya getirmek vardır. En yaygın olanı ise zeka geriliği ve kalp, organ anomalileri içeren down sendromudur.

Serviks kanserinin erken tanısındaki en etkili yöntem smear testidir. Smear ile alınan örnekler incelenir ve kanser olup olmadığı tespit edilir.

Hamileliğin ilk 3 ayında yaşanan bulantılar oldukça normaldir. Eğer hiçbir şey yenemiyorsa ve her şey istifra ediliyorsa, medikal tedavi gerekebilir. Daha ileri seviyelerde hastanede damar yolundan beslenme sağlanabilir. Eğer aşırı bulantı eşliğinde ağrı – ateş de varsa ve 13. haftadan sonra hala devam ediyorsa doktorunuza bildiriniz.